tirsdag 22. februar 2011

Så lang tid det tok!

Endelig fikk jeg tilbake mitt elskede d90 kamera. Japan Photo har hatt det i nesten en måned nå. Men fysj, klaging skal vi ikke ha noe av. De har tross alt fikset både hus og objekt for meg. Så jeg skal ti still og være fornøyd. Nå som sola og lyset har kommet til Rogaland er jeg totalt avhengig av det kameraet når jeg skal ut. Dette gjelder spesielt om jeg beveger meg sørover på Nordsjøvegen, i retning Egersund. Veien langs kysten av Jæren skal det godt gjøres å slå på naturvakkerhetsskalaen. På søndagen holdt turen flere ganger på å ende i grøfta, grunnet overivrig skuelystenhet. Sola skinte fra blå himmel, bølgene fra havet jaget trekkfuglene som hadde kommet tilbake, og gresset begynte å bli grønt. Jammen er det vakkert, og jammen er vi heldige som bor her! Hjemme i Telemark sliter de med snømåking enda..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar