onsdag 31. august 2011

Det skjer når du minst venter det

Da har jeg åpenbart hatt et par måneders pause i blogginga. Men jeg har mine grunner. Gode grunner også faktisk, om jeg må få si det selv. Jeg har nemlig hatt ferie, OG blitt forelska, på en gang. Ha, hvem skulle trudd det? Det skjer når du minst venter det. En nydelig gresk øy, sommer, sol, nye opplevelser, champagne i glasset og verdens beste reisekamerat. Jeg falt og stupte med ræva først, for å si det sånn.

Allow me to introduce you to Håvardo Sirkus Dybendildo!


Eller Tiger'n da, som jeg liker å kalle'n. Jeg tror han liker det bedre enn "Pus"...

Men anyways da, så er jeg ikke et singelt rotehåve lenger, bare for å ha sagt det. Nå går det i øving på å være en best mulig fremtidig husmor, kone og svigermors drøm. Det overordnede målet blir jo selvfølgelig å sørge for at typen min har best mulig livskvalitet (jfr. vernepleierens arbeidsmodell) ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar