fredag 17. juni 2011

En fredagskveld i Rikkes liv


De fleste ville vel anta at jeg er ute å sjangler i Stavangers brosteinbelagte gater. En desperat singel student på jakt etter lykken. Men neida, denna jenta sitter hjemme etter endt kveldsvakt på bofellesskapet hun jobber. Ettersom hun skal på'n igjen i morgen sånn cirka fryktelig tidlig, er det nok det beste for alle parter. Men det er da ikke verdens undergang å ikke kunne være med på morroa. I Theodor Dahls gate er stearinlysa tent, Spotifyen spiller undertegnedes favorittmusikk som perler på en snor, fredagspilsen er kald, og jeg filosoferer litt over nåtid og fremtid ;)

En liste over ting jeg vil gjøre i fremtiden:
- Joine et kor
- Ta gitarkurs (Jeg kommer ikke lenger med "hjemmeklunkinga")
- Kjøpe leilighet (Etter Asiaturen)
- Selge bilen og kjøpe en orange eller grønn vespa
- Bli med på Zumba og lære å riste på puppene
- Kjøpe fjellski og joine toppturer
- Sykle fra Stavanger til Telemark
- Få meg ordentlig turklær så jeg slipper å få "lattebaben" som kallenavn på neste tur

Sånn, nå er det out there.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar